Lycka

Jag känner att skolan är väldigt jobbig just nu. Men men. HALLÅ????? Vi slutar om 4 veckor och 4 dagar. Det är sinnessjukt. Det här skolåret har varit helt fantastiskt. Jag har verkligen fått vänner för livet. Jag älskar dom verkligen! Alltning annat förutom själva skolan är väldigt bra. Jag känner mig glad. Jag vill bara sitta och le och skratta, jag vill skrika ut min lycka i någons fejs. Men så fort jag tänker på provet imorgon blir jag stressad. Nu MÅSTE jag öppna den här fula sammhällskunskapsboken som ligger bredvid mig. Kom igen Jullan, det är bara fyra veckor kvar. SEN ÄR DET SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ingen fattar vilken bra sommar jag kommer ha, ingen fattar fan. Juste, måste bara säga att valborg var typ överlyckat. Det var så lyckat att ingen fattar. Sådeså.

Vem orkar vara kär? Det är ju fint väder.

Kommentarer
Postat av: J

Men du är också ganska dålig, Julia, såatte...

2009-05-04 @ 18:42:10
URL: http://abnorm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0