Halv åtta hos mig

Hej mina kära vänner. Allting flyter på bra denna vecka. Vi har ingenting i skolan den här veckan, bara några småläxor. Men nästa vecka har vi däremot tre prov, och pluggar jag till dom nu??? NEJ. Klart jag inte gör. Jag är dum. Men jag har inget ork. Inget ork över huvud taget kan jag säga er. Jag känner bara att jag behöver vila från skolan en vecka.

Jag har tänkt på en sak. Det är många av mina vänner som tycker att jag är rolig. Men jag har kommit på att jag inte är så rolig. I och för sig kan jag ju tycka att jag är as rolig själv ibland. Men grejen med mig är att jag är typ stört rolig om ni förstår vad jag menar. Inte roligt rolig alltså.

Nej, nu ska jag äta en till asgod apelsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0