I love Sweden, naaaat

Elin, sluta klaga nu. Jag kan inte blogg hela tiden för att jag har inte tid förstår du. Men nu ska jag göra ett inlägg till dig. Eller jag ska skriva för din skull i alla fall. Vädret suger, skolan är katastrof, jag pluggar hela tiden, jag vill att du ska färga mitt hår, jag vill ha sommar OCH lova mig att inte längta hem. Fyfan! I framtiden ska jag försöka att blir bättre på att uppdatera. Jag hatar att jag inte vet vilka som läser min blogg. Min blogg är till för mina närmsta!!!!

Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Jag läser ALLTID:D

2009-11-17 @ 19:47:51
Postat av: elin

Jag läser också, trotts att du suger :D

2009-11-17 @ 23:19:16
URL: http://etennorth.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag läser också alltid, din lilla unge.

2009-11-19 @ 11:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0