Med en nypa salt

Hej alla fjärtapor. Fan vad skönt det är att slippa skolan å ha praktik. Det som är synd är att jag måste gå upp klockan fem och att jag har hundra grejer som måstes skrivas om praktiken och denna arbetsmarknadskurs. Men jag har inte så mycket val faktiskt. Just nu är livet lite tufft. Jag hatar sjukdomar, tänk så bra världen skulle vara utan allt detta elende. Jag lyssnar just nu på Martin Stenmarks album, inte för att jag tycker att det är bra, utan för att han är den absolut snyggaste över trettio i Sverige. Helvete.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller med.

2009-11-03 @ 14:08:07
Postat av: elin

Jag hatar dom också, sjukdommar alltså

2009-11-03 @ 22:49:42
URL: http://etennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0