Varför ha en hals?

Jag sitter å tycker synd om mig själv. Jag fick veta idag att jag har halsfluss. Jag har aldrig i hela mitt liv haft såhär ont i halsen. Sen har jag feber också. Och träningsvärk i hela kroppen. Fyfan vad dåligt jag mår. Jag vet inte vad det är för fel på mig, jag är sjuk hela tiden. Jag kommer inte ihåg när jag kände mig helt frisk senast. Jag orkar inte mer!

Jag är så trött på att folk använder förevigt. Vissa saker varar förevrigt. Men ärligt talat. Hur mycket är förevigt förutom familjen? Jag blir tokig.

Kommentarer
Postat av: elin

Nummer ett; Stackars lilla dulie!

Nummer två; Gudarns vad du stör dig på massa olika ord och dess betydelse. =P

2009-10-28 @ 04:15:20
URL: http://etennorth.blogg.se/
Postat av: Julia

Elin! Jag stör mig inte på ordet, jag stör mig på folk som använder ordet fel.

2009-10-28 @ 10:05:28
URL: http://juliatennorth.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tänk hur vi skulle se ut utan hals!?!

2009-10-28 @ 13:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0