4 dagar

Jag är väldigt trött på min visningsbild här på bloggen. Men Rebecca verkar ha glömt att hon ska byta den!!?!?!?!? Från i fredgas har vi haft ett prov hela veckan. Det är hemskt. Tvåan är hemsk. Då menar jag verkligen hemsk. Det tar mycket på krafterna att gå i skolan 7 timmar och sedan komma hem och plugga. Speciellt när resevägen är rätt jobbig också. Men fan, snacka om att vårt ljus i det mörka är studenten. Så jävla efterlängtad. Som sagt planeras vårt flak redan! Visste ni att jag redan har börjat planera min student? Alltså mottagningen. Jag vet exakt hur jag vill att den ska vara, hoppas den blir så. Åh, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN. Tänk när vi skriker det. Och bara står där och sjunger och hoppar av lycka. Jaja... heheh!

Jag har så sjukt ont i halsen. Igen. Jag måste ha allvarliga problem.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag längtar galet mycket till studenten! Det är verkligen det enda som man faktiskt kan se fram emot. Resten suger :(

2009-09-24 @ 18:59:30
URL: http://gallina.blogg.se/
Postat av: Malin Andreasen

Men först är det min tur ;)

2009-09-25 @ 07:49:02
URL: http://andreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0