Käften

Jasmin i min klass har gjort ett nytt album på facebook med bara skolbilder. Massa bilder som jag inte har märkt att hon har tagit, och när man tittar på albummet så ser det faktiskt ut som att vi är en rolig klass som har roligt. Jag gillar faktiskt min klass och trivs hur bra som helst. Ettan var skitbra, låt tvåan och trean bli detsamma säger jag bara. Kanske ska plugga lite? Bara för att det är lördag så har jag typ en röst i min huvud som säger "nej, du kan inte plugga på en lördag Julia" fattar inte varför jag inte skulle kunna det. Nåja. Min nytvättade kjol ligger bredvid mig och luktar svingott, mamma har köpt nytt sköljmedel. Haha. Anteckna? Snart får jag en ny dator.


Kommentarer
Postat av: DAVID

okej:)

2009-09-26 @ 21:04:22
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0