Why fall for it now?

Lala. Måste nog erkänna att jag har lite tråkigt. Marina och jag ska ta tio i fyra bussen till stan. Mamma och Elin har varit borta hela dagen och gjort massa saker inför Elins resa, bland annat köpt en gigantisk resväska. Åhnej, det är verkligen på riktigt...

Nu har jag i alla fall precis målat naglarna med ett nytt nagellack ET köpte igår. Det var rätt fint även om jag bad om ett rosa och hon kom hem med ett mörklila som skiftar färg. Idag vill jag shoppa. Jag behöver nya kläder, synd att ingen fattar det förutom jag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Öh?! Mörklila in my asssss! Det är Mulberry Wine om jag får be!

2009-09-02 @ 19:20:10
URL: http://etennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0