Justin

Den 2 April åkte jag till USA för att hälsa på min syster Elin i två veckor. Första veckan gjorde vi massa saker och åkte överallt, Washington, Annapolis, Baltimore, Atlantic City och en av USA:s största gallerior. En helg från fredagen till söndagen åkte vi till New York. Jag kan inte ens förklara min kärlek till den staden, under bara tre dagar blev jag kär. Jag är kär i en stad. Jag måste flytta dit, jag måste bo där. Jag vill inget annat. Så många år som jag har velat åka dit, och äntligen! Det var bättre än jag förväntat mig och jag ville aldrig åka därifrån. Seriöst, finns det någon människa som har varit i NY utan att bli kär så let me know! Ja som jag sa så skulle jag stanna två veckor och åka hem den 16 April men så blev det ju verkligen inte. Vulkanen på Island tyckte att jag skulle stanna en vecka till och vad hade jag för val? Jag gillade läget och njöt en vecka till. I fredags kväll lyfte mitt plan från världens bästa land. Fyfan vad bra jag har haft det och åååå vad mycket jag vill tillbaka. Jag älskar allt som har med USA att göra. Och det var sååå kul att vara med Elin. Jag hatar att vara hemma, det är så jäkla värdelöst så det är sorligt. Och imorgon är det skola, YES! Fy i helvtes helvete så fruktansvärt jävla äckel tråkigt.












Kommentarer
Postat av: julia

PUSSSS!

2010-04-26 @ 14:26:12
URL: http://juliatennorth.blogg.se/
Postat av: tildaaa

ÅH! jellybeans!!!

2010-04-27 @ 10:28:49
Postat av: Felicia

MYS!!

2010-04-27 @ 16:32:30
URL: http://fhammar.blogg.se/
Postat av: kusin

ditt hår är sjuuukt snyggt!

2010-04-29 @ 15:27:35
Postat av: DAVID

fan va roligt julle!

2010-04-29 @ 19:19:40
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0