Det är nog inte menat

Igår skulle jag vara duktig att klippa gräset, jag började med att plocka upp alla ruttna äpplen som hade ramlat ned från trädet, men det gick inte så bra eftersom det typ var 10 getingar i varje äpple, den var som ett helt getingbo! Jag gick därifrån och tänkte börja klippa på baksidan, när jag ska ta gräsklipparen och tanka den ligger det en fet orm under den, jag som är så rädd för insekter och äckliga djur som ormar tar med mig Molly och kutar in. Jag tror nog att gräsklippningen är utesluten, sorry pappa.

Nu sitter jag och väntar på Ida. Hon ska följa med mig och köpa mat någonstans, men jag vet inte riktigt vad jag är sugen på. Sen ska vi beställa Converse till henne och titta på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0