Sommarlov!

Jag älskar att vara hemma i Nykvarn. Det är så sjukt jobbigt att ta sig härifrån och ännu jobbigare att ta sig hem när man har varit någonstans, så varför inte stanna här? Det är min fråga. Jag tycker även att det är jobbigt att vissa inte förstår att det är jobbigt för mig att pendla, som tjatar om saker hela tiden. Man måste kunna vända på steken och tänka sig in i min situation. Därför väljer jag att vara hemma, med Rebecca. Jag älskar att umgås med henne och jag vill vara med henne hela sommarlovet för hon är världens bästa människa, jag tröttnar aldrig på henne och vi kommer vara kompisar föralltid. Åh, jag älskar henne nå så grymt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0