I thinking in my head

EY EY EY. Znart måste jag städa mitt rum. Sen ska jag på riskettan, jag har ingen lust. Men det måste göras, jag har bara lust att ligga hem och ta det lungt eftersom jag är as trött. Idag är det sju grader ute!!!! Fast dock ingen sol. Min älskade syster kommer visst vara brun när jag kommer. Http://etennorth.blogg.se Om två veckor kommer jag elin, ooohhh shit, jag måste ju snart börja packa, fan vad nervös jag är. JA, jag är nervös för jag ska flyga dit heeelt ensam och mellanlanda i London, fyfan! Det kommer säkert gå as bra. Sex dagar, sex jävla dagar. Tills jag blir myndig. På något sätt känns det som om allt är bra nu, som att allt liksom löst sig. I love it.

Kommentarer
Postat av: Malin

LYCKOST!

2010-03-19 @ 16:01:38
URL: http://malinandreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0