Hit å dit

Sommaren är typ här känns det som, det är galet varmt och jag har aldrig svettats såhär mycket som jag har gjort under den här veckan i hela mitt liv! Jag vet inte vad det är för fel på mig, jag håller på att svettas ihjäl helt enkelt, och så varmt är det ju inte och jag brukar aldrig svettas såhär mycket! Jaja..

Det negativa med fint väder och sommar över huvud taget är såklart allas jävla maskiner de håller på med hela tiden, gräsklippare, högtryckstvätt ja ni vet. Jag får panik av såna ljud. Ahhh helt sjukt jobbigt. Och det andra negativa är ju förståss alla dess insekter och jag måste även tillägga att humlorna och getingarna är så sjukt stora nu så jag måste springa min väg även om jag brukar säga åt rebecca att sitta stilla. Den tredje negativa saken är alla dess studdsmattor som TUSEN ungar hoppas på. Dom skriker, bråkar, gråter och skrattar. Det stör så mycket!!!!! Men jag älskar verkligen att det har blivit varmt, även fast det kanske inte låter så.

Igår firade vi Cornelia som fyllde arton år i tisdags. Hon bjöd på middag och efterrätt sen blev det utgång. Det var sjukt kul faktiskt. Tack för kvällen babes och framförallt tack Corre.

Nu ska jag ut å sola lite. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0