engel

Åh, jag sitter här och saknar. Mest av allt saknar jag allting jag gjorde under denna sommar. Den var helt oslagbar på alla sätt. Jag jobbade med två av världens bästa tjejer, jag var ute sent om natten, jag umgicks med mina underbara vänner, jag tog körkort, jag åkte till Turkiet, jag festade och hade kul som aldrig förr, jag träffade nya underbara människor.... Fan. Det går inte att föklara hur kul jag har haft. Det jobbigaste av allt är att man inte vet när man ska få en sådan här bra sommar igen och något som är ännu jobbigare är att jag kanske aldrig kommer få en lika bra sommar som denna eftersom det var perfekt enligt mig. Vill bara ha tillbaka den. Och vad skulle min sommar ha varit utan mina vänner? Jag tror inte någon någonsin kommer förstå hur mycket dom betyder för mig, ni är mitt allt på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Forsberg

jag håller med dig! det var så jävla underbart älskling!

2010-11-16 @ 20:47:38
URL: http://rebeccaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0