YOU ARE ALL I NEED

Helgen har varit rolig. I fredags så drick vi vin hos Joahnna, och jag hade inte planerat att gå ut. Men vinet gjorde så att det blev en utgång i alla fall. Vilket jag inte ångrar, det var riktigt roligt ute. Lördagen var lite seg, jag var med Ida ett tag på dagen bara. Sedan på kvällen var jag med Julia, Rebbis och Anton, vi hade mysigt. Idag var jag, Rebb och Julia på marknaden. Jag älskar det, det är så mysigt.

För övrigt börjar jag bli sjuk igen, jag mår inte alls bra. Jag hostar och har ont i halsen. Jag hatar hösten, för jag är sjuk hela tiden. Å. Jag vill ha en pojkvän som skulle tycka lika synd om mig som jag själv tycker. Under hösten och vintern är det nästan ett måste att ha pojkvän, det är så kallt och man behöver få värme någonstans ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0