Hear me now

Gud vad jag hatar att vara sjuk, det är verkligen så himla tråkigt och jobbig. Jag har haft feber i sex dagar nu, undra vad det är för fel på mig? Jag är så otroligt trött på att inte göra någonting. Det är väldigt jobbigt att vara borta från skolan med tanke på hur mycket jag missar, men det är såklart även väldigt skönt. Den sista tiden i skolan ska jag ge allt jag har, jag ska gå på varenda lektion och vara onormalt ambitiös. Det kommer vara så jävla värt i slutändan. Om 39 dagar idag åker jag och min klass till Polen på projektresa, det ska bli så jävla roligt. Längtar sjukt mycket. Sen åker vi på studentkryssning. Sen tar vi studenten. Herregud. Jag kan inte förstå det, jag blir lycklig av bara ordet; studenten. Alla i min klass har hämtat sina mössor idag, snacka om glädje! Nu är det en veckas lov, helvete så skönt.
Sista sportlovet någonsin.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0