You never know

Ibland kan jag inte låta bli att tro att vissa saker händer bara för att - eller vad man ska säga. Rebecca ringde mig hysterisk för ungefär en vecka sedan och sa att hon hade fått tag på två blijetter till Rihannas konsert som vi trodde var utsåld. Jag tackar konstigt nog nej så Rebecca frågade sin kompis Michaela istället. Idag skulle konserten ha varit, notera ordet skulle. Rebecca ringde för ett tag sedan och sa att konserten var inställd, det kändes bara så sjukt. Varför jag tycker att det känns så sjukt är för att jag inte fattar varför jag tackade nej så då börjar jag istället tro att det fanns en mening med det, att jag kanske någonstans visste att det skulle hända. Allting kanske har en mening i livet trotts allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0