Somebody that I used to know

I torsdags blev jag magsjuk, så jävla mysigt. Helt seriöst önskar jag inte ens min värsta fiende denna sjukdom. Det är fan det värsta som finns. (Inte för att jag har någon fiende.) Torsdagen innan i torsdags fick jag halsfluss. Fredagen innan den torsdagen blev jag förkyld och hade feber en vecka. Ja, ni hör ju hur kul det låter. Jag älskar livet just nu, verkligen. Jag har så jävla ont i ryggen för att jag tvingas ligga i sängen 24/7 eftersom jag inte får vistas någonannstans i huset. På tal om 24/7 har jag köpt big brother 24/7, sjukt värt.

Min favoritlåt kommer alltid vara Rihanna - We found love. Jag älskar verkligen den låten. Varje gång jag hör den låten blir jag glad och jag känner bara att jag vill dansa.

För övrig hoppas jag verkligen att våren är påväg. Jag skulle ju bli så glad då. Sen har jag börjat ha tulpaner i mitt rum. Har bestämt mig för att ha det under hela våren. Det är fint med färska blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0