komplett

Idag är jag så lycklig. Jag visste att det skulle bli en bra dag idag. Jag kände det i hela kroppen när jag vaknade imorse. Mina arbetskamrater är så jäkla snälla och även fast vi alla sa hejdå idag så var jag glad på något sätt. Allting känns så himla bra just nu. Pricken över iet är ju såklart att jag ska gå på Justin Bieber den 23 april. Jag kan inte fatta det. Min kärlek till den killen är sjuk, jag är helt besatt. Jag ligger just nu ute i en solstol och lyssnar på Justins nya skiva och jag blir känslosam och vill nästan gråta. Åh. Hans röst är helt magisk och jag längtar så himla mycket tills jag för höra den live.
 
Ikväll ska vi fira att vi fått biljetter. Och denna helg är min sista helg hemma innan jag och Marina "flyttar" till Turkiet. Shit vad sjukt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ni är väl hemma nu i helgen också?? Vilket datum exakt åker ni?<3

2012-07-10 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0