Aj

Även denna helg har varit mycket bra. I fredags mös jag med Ida, vi tittade på tv och på Pelle Svanslös och åt chips med dipp.

Igår var jag med Marina hela dagen. Jag sminkade henne och sen åkte vi med hennes pappa och Emelie till Axa för att käka och för att kolla på Södertäljes första hemmamatch, även fast templet kokade så vann vi inte.. Bortsett från att dom förlorade hade vi i alla fall kul och trevligt med god dricka och god mat. När vi kom hem satt jag och Marina och pratade ett tag sen tog vi cykeln till Emmelie. Vi stannade inte så länge utan vi drog hem till Marina och lagade godaste grytan och sen gick vi och sov.

Idag har jag varit irriterad hela dagen. Jag var med Ida nu på kvällen och hon gjorde min lite gladare i all fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0