Osannolikt

Just nu är jag så jävla förbannad. Jag ligger och tittar på efterlyst. Jag mår på riktigt dåligt av det här programmet. Det första som dom berättade om ikväll var om en kille som heter Jonny. Han var full och väntade på tunnelbanan, han mådde illa och skulle spy på spåret och gick därför till kanten för att luta sig framåt och spy. Han var så full att han ramlade ner på spåret och tappade medvetandet. En snubbe som har följt efter Jonny under hans färd hem hoppar då ner på spåret, tar 1500 kr ur hans plånbok och hans halskedja, ISTÄLLET för att hjälpa honom upp från spåret så går nu denna man därifrån. Helt iskallt. Han lämnar en medvetslös kille på spåret för att dö. Förstår ni hur sjukt det här är? Jag tror knappt att det är sant. Vart gick allt snett för honom? Har han ingen moral och empati? Jag är så jävla äcklad och upprörd så att jag vet knappt vad jag ska skriva. Att det ens finns människor som gör såhär gör mig så förvånad och mörkrädd. Fan. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0