Bättre än bäst

Idag är det den 28 december. Det innebär att det är tre dagar kvar på det här året. Det är året, 2013 har nog varit det absolut bästa året i mitt liv. Jag kan inte ens förklara hur kul jag har haft under årets gång. Nu tänkte jag sammanfatta året lite kort bara för att det är kul.
 
I januari färgade jag håret från superblont till någon brun färg. Jag var inte nöjd.
Jag blev äntligen klar med min au pair ansökan som tog mycket tid och kraft.
Jag har gått så otroligt många promenader, nätsan varje dag.
Jag har tänkt på min kost under hela årets gång.
Jag har hjälpt flera av mina vänner att flytta hemifrån.
I mars kom Elin och jag äntligen fram till en bra färg till mitt hår - nöjd. 
Jag har varit i Piteå tre gånger, dom tre bästa gångerna.
Jag har varit ute på krogen alldeles för många gånger. Så kul vi har haft alltså.
Och därmed varit bakis alldeles för många gånger också - värt.
Jag fick se min största idol Justin live i Globen.
Jag fick även se min näst största idol Rihanna i Globen.
Jag har haft den bästa sommaren i livet, tror jag. Ojävlarslagbar.
För att inte tala om midsommar. 
Jag och mina tjejer hade en underbar vecka tillsammans i Turkiet.
Jag har gjort mycket dumt men inget jag ångrar.
Jag har varit så glad och nöjd över vädret - hela året.
Jag fick tillslut en värdfamilj i USA - 9 dagar kvar????
Jag har lärt känna så mycket nya människor.
Men det mest händelserika under hela året är att jag har fått världens finaste kusinbarn. Jag älskar honom som mitt eget barn och ingen kan vara stoltare än jag över att få äran att vara hans gudmor. Min lilla prins. 
 
Det här året har såklart haft dippar. Jag började ett nytt jobb som jag trivdes på så mycket i början, men tillslut blev det för mycket för mig och ingen var gladare än jag då jag jobbade min sista dag. Mitt humör har varit riktigt dåligt emellanåt, och jag har verkligen inte haft något svar på varför, det har varit jobbigt både för mig och för alla i min omgivning. 
 
Tack alla mina bästa vänner och familj som har gjort det här året magiskt. Jag hoppas att mitt kommande år i USA blir precis lika bra, fast då tyvärr utan er. Hur sjukt är inte det? 

Kommentarer
Postat av: Felicia

<3 I love you!

2013-12-29 @ 19:13:22
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Mamma

Unnar dig allt gott 2014 min älskade Julia.

2014-01-10 @ 12:09:20
Postat av: Kusin

<3
Det lär bli världens häftigaste år för dig.
Finaste du, all lycka!

2014-01-11 @ 09:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0