We don't care

Jag sitter i min säng och försöker planera. Jag försöker att skriva ner dom sista julklapparna jag har att köpa så att jag slipper irra runt och drabbas av panik. Jag sitter även och planerar när jag ska skicka in mitt papper för internationellt körkort så att jag ska hinna få tillbaka det i tid, men ändå så tätt inpå avgång som möjligt. Sen planerar jag när jag ska börja packa. Sen sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig på juldagen. Jag känner mig så stressad. Speciellt över det här med julklapparna. Jag hatar att köpa lite i taget för då känns det som om man inte har köpt någonting. Jag gillar mer att köpa allt med en gång så har man det klart sen.. Jaja. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej, Flyttar till Concord utanför Boston slutet på januari. Såg att du också skulle bo i i närheten av Boston. Vad är det för familj du ska bo hos? Vore kul att ha kontakt med någon som är där samma tidsperiod. Ha det bra! :)

2013-12-17 @ 23:37:50
Postat av: Kusin

Puss älskade!

2013-12-27 @ 23:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0