Blöder

Ibland hatar jag att blir äldre och att bli mer och mer vuxen för varje dag som går. Om tio dagar fyller jag 21 år. Vart tar tiden vägen? Jag saknar tiden då man alltid var glad och då man inte hade problem på samma sätt som man har idag. Problemen då var så små jämfört med nu. Varför blir allt så jobbigt när man blir vuxen? Jag vill inte bli vuxen. Jag vill vara ung för alltid och jag vill att alla i min omgivning ska bli glada igen, som förut. Det skulle jag göra allt för. Jag är så trött på det här. Tacka gudarna för att det börjar bli varmare ute och för att vädret för tillfället är på topp, annars hade jag aldrig någonsin orkat set här, det tär på mig så fruktansvärt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0