Rebecca i mitt hjärta

Jag har en riktigt bra vän. Hon heter Rebecca Forsberg. Jag älskar henne mer än livet. Vi är så lika. Vi känner samma sak. Vi tycker samma sak. Vi har samma humor. Det är så sjukt att man har hittat en sådan människa som är så lik än själv. Jag är så glad att jag har henne. Och jag är så glad över att vi har så många år kvar att leva tillsammans, allt vi har framför oss och allt vi har att titta tillbaka på. Vår relation har aldrig varit bättre än vad den är idag, och det är jag så glad över. Efter allt vi har gått igenom tillsammans så är vi starkare än någonsin. Jag älskar henne så att det gör ont och jag kommer aldrig någonsin släppa taget om min älskade vän - always and forever.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi är starkare tillsammans än nånsin! Jag älskar dig så oändligt mycket min JT! Bästa du

2013-03-06 @ 16:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0