This is love

Kärlek är så starkt. Det är verkligen något som alla människor behöver och något som man måste lära sig att ge. Kärlek är bland det finaste som finns. Kärlek finns i så många olika former enligt mig, mina vänner och min familj är kärlek för mig eftersom att jag inte har haft en pojkvän, så har jag aldrig fått känna på den typen av kärlek. Men jag kan bara tänka mig hur ont det gör när den kärleken tar slut, när man säger hejdå till sin pojkvän som man älskat och som har älskat en tillbaka på ett helt annat sätt än så som man älskar och blir älskad av vänner och familj. Hur kan man helt plötsligt sluta att vara kär i någon? Hur kan allt bara ta slut? Varför förändras man inte tillsammans i ett förhållande? Varför tröttnar man på varandra? Åh, det är så många frågor. Jag är så otroligt glad och tacksam över att jag inte har behövt gå igenom att göra slut med någon. Jag vet inte hur man hanterar sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0