You only live ones

Jag ligger i sängen och försöker sova, men jag kan inte. Jag försöker smälta den här galna helgen som vi tillbringade i NYC. Det känns så himla fantastiskt att kunna åka till NYC över bara en helg och bara fyra timmar bort. 

Jag tänker på hur snabbt saker tar slut. Då menar jag verkligen allt. Man vet aldrig någonsin vad som händer i livet och livet är verkligen så otroligt skört. Jag försöker att leva och ha kul och att uppskatta allt det goda i livet medan jag kan. Efter en helg i NYC är jag så tacksam för allt jag får uppleva och jag är så glad att jag är här i USA. 

USA är egentligen ett märkligt land. Allt är så himla mäktigt och engagerat. Kan man säga då? Med det menar jag i alla fall att, alla alltid går all in på allt, vad det än handlar om. Jag både älskar och hatar det. Jag hatar det för att jag inte är en sån människa som alltid går all in och jag älskar det för att det är sjukt kul att kolla på när andra människor går all in. Oj vad konstigt jag har skrivit. Haha. 

Nu ska jag sova. Ta hand om varandra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0